NO-ID

Home

© 2016 by NO-ID. Proudly created with Wix.com

  • Grey Twitter Icon
  • Grey Facebook Icon

Bij Zappos wordt wel eens een boek gelezen...

September 8, 2016

Happy employees make happy customers

July 20, 2016

Er beloven boeiende tijden aan te komen op vlak van customer service.

May 13, 2016

Starbucks - De Boulevard Hasselt

May 6, 2016

Becker Cleaning Hasselt

May 6, 2016

Cosi Cosi Antwerpen

May 6, 2016

Please reload

Recente berichten

Bij Zappos wordt wel eens een boek gelezen...

September 8, 2016

1/1
Please reload

Uitgelichte berichten

Er beloven boeiende tijden aan te komen op vlak van customer service.

May 13, 2016

|

Karen

NO-ID heeft zijn eerste dagen achter de rug. Het is echt fantastisch om nu al vast te stellen hoeveel mensen, bedrijven en scholen geloven dat het leven van de klant, intern en extern, nog een pak aangenamer kan. Overal horen we een duidelijke wil om er ‘iets' mee te doen. Wat de vorm betreft zijn de meesten nog zoekende, en dat is OK. Het leeft, en dat is het begin. 

We willen een oproep doen om verrassende, positieve verhalen die jij ooit als klant ervaren hebt met ons te delen zodat we ze kunnen bloggen en er allemaal van kunnen leren.  

De tijd van klagen en zagen over de economie en de impact van het weer behoort stilaan tot het verleden. Customer service is not a department, it’s an attitude.

Tags:

startup

toekomst

positief

Please reload

Volg ons

boekentip

booksinbelgium

ccha

clean desk

cultuur

gerust stellen

happy employee

keuze

mentaal kapitaal

op maat van de klant

persoonlijk

positief

starbucks

startup

toekomst

transparante communicatie

trots

zappos

Please reload

Zoeken op tags

September 2016 (1)

July 2016 (1)

May 2016 (4)

Please reload

Archief
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon